Gå til innhold

Jeksler på gang -> Gråter hele natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en sønn på 11 mnd som har hatt veldig problemer med å sove de siste nettene. Han kan sovne i armene våre, men etter et par minutter strekker han seg ut i "påle" og hylgråter. Veldig vanskelig å få ham til å slutte å gråte. Han våkner og gråter også med en gang vi prøver å legge ham i seng, enten det er vår eller hans egen. Jeg tror han driver og får jeksel 3 og 4. Om dagen er han en solstråle :)

Er det noen som har opplevd noe liknende? Hva har dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Småtten min er ett år om to uker, og er i ferd med å få jeksler. Han har en tendens til å få flere tenner samtidig, og nå kommer fire jeksler på en gang. Tre av de fire brøt gjennom i løpet av fem dager sist uke, den fjerde er ikke gjennom, men ligger rett under. Nettene er veldig urolige. Han våkner med et skrik, men roer seg når han blir tatt opp. Han kan godt strekke seg ut som du beskriver når jeg prøver å legge ham ned, men stort sett går det greit å lure ham i seng når han har sovnet i armene mine. I natt hadde vi fire slike runder på opp mot et kvarter hver mellom klokka to og klokka fem. Slitsomt nok, men det høres jo ut som om dere har det verre. Har dere prøvd å gi Paracet og Dentinox?

Skrevet

her har dentinox og paracet virka på vår 18 mnd gutt,som får jekslene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...