Gå til innhold

når magen synker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det sånn at den synker fra den ene dagen til den andre, eller synker den litt og litt over tid?? Eller er det individuelt?? noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket ikke at min sank, vet ikke om den sank i det hele tatt. Isåfall kunne jeg bare se det på bilder ;)

Skrevet

Det er nok individuellt og variende fra svangerskap til svangerskap. Med min første merket jeg ikke at magen sank. Nå har jeg heller ikke merket at magen sank, men det "skjedde over natta". Våknet en morgen og merket at det er lettere å puste. Så i speilet at magen hadde sunket. Har vondere i bekkenet nå også når jeg står og går...

Skrevet

magen min sank mens jeg var i byen....

da jeg dro var magen høyt oppe og da jeg kom hjem hang den skikkelig, så hos meg gikk det på bare noen timer...

Halsbrannen forsvant også da den sank, fantastisk godt:)

Skrevet

takk for svar :-) synes det er så vanskelig å se. Føler den har sunket, men er ikke helt sikker... har jo fortsatt halsbrann, men har aldri hatt problemer med å puste egentlig....

Skrevet

Hos meg sank den gradvis. Ser jo selv at den er lengre nede og har en annen form enn tidligere. Men det var danske typisk at folk jeg ikke hadde sett på en ukes tid kommenterte at den hadde sunket. Hos meg er det vel 2-3 uker siden jeg begynte å få slike komentarer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...