3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Føler meg som den syteren...dette svangerskapet har bare ikke føltes bra verken fysisk eller psykisk...til nå har det imidlertid vært helt slik som med jentene- tungt, men i julen er det bare blitt helt krise... Har vært kvalm siden dag en, men nå i jula har dette blitt ennå værre enn de siste mnd, sover både forrmidagshvil og på ettermiddagen for å komme meg gjennom dagene, det svir i øynene, hodepinen er innom iallefall hver dag om ikke hele dagene, svimmel som pokker når jeg sitter eller står, og i natt føltes det som jeg hadde feber i hele kroppen (noe jeg ikke hadde), samt at hjertet føles å løpe maraton av de minste ting... er det noen flere som har det slik eller?? Vurderer å ta meg en tur til legen, men føler liksom legevakt er litt dramatisk siden jeg tross alt har vært dårlig hele veien... Det som er bra er at lillemann i magen er VELDIG aktiv for tiden, han sparker i vei så han virker å ha det helt fint:-). Huff synes det er lenge igjen når dagene er slik som dette, 11 uker føles som et år i dag....er altså bare 29 +2.
HippieChic Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Hei på deg.. Er ikke så langt unna å ha det sånn jeg heller.. Mitt forrige svangerskap var en drøm, men denne gangen. Blæææ. Er i uke 28+4 og kjenner virkelig igjen kvalmen, trøttheten, svimmel og tidvis hodepine. Du kan jo ta deg en tur til legen, det hjelper ihvertfall litt å få bekreftet at noe ikke er galt..? Jeg har tatt alle mulige tester for jeg har ett såkalt risikosvangerskap, men er frisk som en fisk. :-) Men gleder meg likevel veldig veldig til mars!!! (og skulle ønske det var "lov" å si at man ikke syns noe om å gå gravid. Hvis jeg sier det er noe dritt blir jo folk helt sjokkerte..hehe) Men ta deg en tur til legen, bedre det enn å bekymre seg.. Men jeg tror nok ikke du(vi) er alene! Guttemamma med jente i magen ;-)
mammasnart90 Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 uff da... *klem* Det er ikke noe særlig, hadde det som deg på den tiden da.. eneste trøsten jeg kan komme med, er at det for meg fra ca uke 30- nå på slutten, ca uke 38, var den beste perioden i svangerskapet. Mindre plager, og bedre humør. Håper det kan skje for deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå