Gå til innhold

litt redd og litt lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg som den syteren...dette svangerskapet har bare ikke føltes bra verken fysisk eller psykisk...til nå har det imidlertid vært helt slik som med jentene- tungt, men i julen er det bare blitt helt krise...

Har vært kvalm siden dag en, men nå i jula har dette blitt ennå værre enn de siste mnd, sover både forrmidagshvil og på ettermiddagen for å komme meg gjennom dagene, det svir i øynene, hodepinen er innom iallefall hver dag om ikke hele dagene, svimmel som pokker når jeg sitter eller står, og i natt føltes det som jeg hadde feber i hele kroppen (noe jeg ikke hadde), samt at hjertet føles å løpe maraton av de minste ting... er det noen flere som har det slik eller??

Vurderer å ta meg en tur til legen, men føler liksom legevakt er litt dramatisk siden jeg tross alt har vært dårlig hele veien...

Det som er bra er at lillemann i magen er VELDIG aktiv for tiden, han sparker i vei så han virker å ha det helt fint:-).

Huff synes det er lenge igjen når dagene er slik som dette, 11 uker føles som et år i dag....er altså bare 29 +2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg..

Er ikke så langt unna å ha det sånn jeg heller..

Mitt forrige svangerskap var en drøm, men denne gangen. Blæææ.

Er i uke 28+4 og kjenner virkelig igjen kvalmen, trøttheten, svimmel og tidvis hodepine. Du kan jo ta deg en tur til legen, det hjelper ihvertfall litt å få bekreftet at noe ikke er galt..? Jeg har tatt alle mulige tester for jeg har ett såkalt risikosvangerskap, men er frisk som en fisk. :-)

Men gleder meg likevel veldig veldig til mars!!!

(og skulle ønske det var "lov" å si at man ikke syns noe om å gå gravid. Hvis jeg sier det er noe dritt blir jo folk helt sjokkerte..hehe)

Men ta deg en tur til legen, bedre det enn å bekymre seg..

Men jeg tror nok ikke du(vi) er alene!

Guttemamma med jente i magen ;-)

Skrevet

uff da... *klem*

Det er ikke noe særlig, hadde det som deg på den tiden da.. eneste trøsten jeg kan komme med, er at det for meg fra ca uke 30- nå på slutten, ca uke 38, var den beste perioden i svangerskapet. Mindre plager, og bedre humør. Håper det kan skje for deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...