Gå til innhold

Lyskesmerter og blødning...


Lillegullogjeg

Anbefalte innlegg

Er i uke 7 , og har fått veldig voksesmerter i lysken på venstre side. også begynt å blø litt...bare sånn at jeg trenger truseinnlegg...

 

forrige ul sa hun at jeg hadde mye blod ved livmoren, håper jo det er det.

For har ikke turt å ringe legen enda :(

 

noen andre med lyskesmerter så tidlig?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg vil ikke skremme deg. Men lyskesmerter og blødning kan være en indikasjon på svangerskap utenfor livmoren. Det kan selvsagt være helt ufarlig også. Likevel ville jeg tatt kontakt med legen din snarest. Om det skulle være svangerskap som sitter i en eggleder bør det opereres snarest. Det kan ødelegge egglederen slik at de må fjerne den.

 

Lykke til. Uansett slitsomt å gå og bekymre seg. Snakk med legen din og få hjelp til å finne ut hva det er!

 

igjen lykke lykke tiL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på ultralyd på sykehuset forrige tirsdag og hun sa at alt var bra, hjertet slo også....

 

så ikke vet jeg hva som skjer........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bekymre deg hvis at ser bra ut på ultralyd! Jeg har MYE smerter i lysken i tillegg til bødninger. Etter flere undersøkelser og flere ul har legene konstantert at blødningene er gammelt blod fra livmoråpningen og smertene er bare livmorbåndene som strekker seg. Nen er mer plaget enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns virkelig du skulle kontakte lege i kveld!

Jeg er selv sykepleier og etter min tid i ambulansen har jeg sett min del av jenter med svangerskap utenfor livmor! Det kan være farlig, man tuller ikke med slik! Bedre å ta en tur for mye enn en tur for lite.

Hvis du har vondt, du er engstelig, blødninger og vondt på ene siden så er det snakk om akuttime hos lege det. Ferdig med den saken! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til jajamen...

 

jeg har ringt legen min, og jeg får ikke akutttime....

ringt han 2 ganger for samme ting.

 

Men vært på ul så alt så bra ut, så skal ringe oslo akutten for å få ul snart igjen.

 

ikke hatt vondt , bare voksesmerter i lysken på en måte.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen. :)

Godt å høre du fikk UL da, da ville de ha sett om det var utenfor livmor eller ikke. Men unødvendig at man må behøve å gå veien om private legesenter for å bli sjekka skikkelig.

Har du blødd noe mere da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...