Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Han er ekstremt trøtt om morningen, og han snakker ofte i søvne i det han er i ferd med å våkne. Han har pappapermisjon nå, og jeg jobber nå i romjula. I dag tidlig våknet dattern vår akkurat rett før jeg skulle opp, så jeg gikk inn og hentet henne og tok henne med til mannen min. Jeg fikk liv i han til slutt, og jeg var helt sikker på at han var våken. Han holdt jo på og leke med henne, nusse og kose henne, og siden jeg allerede var oppe, så laget jeg mme til henne som hun fikk mens hun lå i senga vår. Jeg la meg ved siden av henne, mens mannen min lå på andre siden, våken (trodde jeg). Da hun hadde drukket opp, gikk jeg i dusjen, og var vel borte i 10 minutter. Plutselig hører jeg mannen min rope på meg. "Hvor er melka hennes?" "Hva mener du!", spurte jeg. "Ja, skal hun ikke ha melk?", spurte han. "Ja, men hun har jo fått melk!", sa jeg. "Ja, men hvorfor.....sover......eehhh...hvorfor laster hun ikke ned ned filmen da?" Herlighet, han var jo ikke våken i det hele tatt! Der lå vi begge to i senga ved siden av henne og så på at hun drakk fra flaska si. Ikke husket han at jeg hadde skiftet bleie på henne heller. Han var helt ute! Han var rett og slett helt i søvne! Tenk at jeg kan gå fra henne og tro at han er våken og passer på henne, og så viser det seg at han gjør alt i søvne. Jeg trodde ikke det gikk an jeg. Og så trodde jeg at jeg hadde lært meg å kjenne han såpass godt at jeg visste om han hadde våknet skikkelig eller ikke. Jeg ble helt skremt jeg, så jeg hadde egentlig lyst til å ta henne med meg inn på badet mens jeg gjorde meg ferdig. Men DA våknet han til liv og mente at jeg måtte slutte å tulle, for NÅ var han våken! Men han hadde trodd at hun (dattern vår) var en film. Er det mulig? (Han drev og lastet ned en masse filmer i går kveld...) Dette er jo nesten litt morsomt, men det skremmer meg også veldig, for hvordan går dette an? Han er jo helt "lost" jo. Jeg kan jo ikke være sikker på at han tar vare på henne og passer på henne hvis jeg ikke vet om han er våken. Er det noen som har lignende menn hjemme?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 jeg hadde det... skilte meg da jeg fant ut han misbrukte medicamenter...som sløvet han ned...da jeg leste din historie fikk jeg helt vondt i magen..kunne like godt vært en historie fra min tid før skillsmissen..(og før jeg fant ut av HVORFOR han var så hinsides fjern spesielt på morgenen....)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Hva slags medikamenter var det snakk om? Brukte han andre rusmidler også? HI
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 samboeren min er også slik, det er arvelig, både moren hans og bestefaren er sånn. Vi har ikke fått barnet vårt enda, og jeg lurer også på hvordan det skal gå...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 samboeren min er ikke helt lik, men vist jeg må snakke til han om natten å trorjeg har vekket han får jeg ofte helt andre svar, vi har annen hver natt med datteren våres å jeg våkner som regel først, men vekker han skikkelig å så går han inn til henne.. men det har faktisk endret seg litt nå.. datteren vår er over 2år og kansje kroppen har lært seg en måte å våkne fortere å skikkelig på, ikke vet jeg, men det er hvertfall bedre, hvertfall så lenge han går ut av sengen.. men vi kan ligge i sengen på kvelden å snakke å han sovner å jeg fortsetter å plutselig svarer han noe helt annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå