Gå til innhold

jobb/studier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne vi har laget en liten liste med hva som man kan gjøre etter laaaang tid uten jobb/studier? For en som sliter på skolen og sosialt. Synes det er så vanskelig å finne ut hva jeg skal gjøre fremover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fortell litt om seg selv? hva liker du å gjøre? føler du deg bedre om du får være for deg selv? eller trenger du folk rundt deg selv om du syns det er vanskelig?

jeg studerer nå, og personlig må jeg si at Velferdsfag er et helt genialt studie. ikke noe pliktig oppmøte (bortsett fra i dialog som man har i 3 semester) og om du sliter så mye at du får hjelp av nav osv, så kan du allerede en del av pensum

Skrevet

Jeg liker å være for meg selv. Eller med en til som støtter meg og har troen på det jeg gjør. Er så lei av folk som er så missfornøyde med det jeg velger, så er på tide kanskje bare å begynne med noe. Men da trenger jeg å gjøre noe som JEG klarer. Synes det er såååå mye å velge i...

Har tenkt på nettstudier, men det krever kanskje veldig mye av meg... At jeg klarer å sette av tid og stå opp tidlig... Ikke vet jeg, er det noe for en som ikke har gått på skole/jobbet på noen år?

Jeg har ikke noen store interesser eller hobbyer, noe jeg brenner for. Derfor jeg ikke vet helt hva jeg vil.

Skrevet

Ei venninne av meg tar iallfall ernæringsfysiologutdannelse over nett nå, men hun brenner veldig for ernæring, trening og helse, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...