FruTB Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Hva har dere på under dressen når det er flere minusgrader ute? De skal jo ikke ha for mye under dressen, da det blir vanskelig å bevege seg, men jeg synes ullforet kanskje er i det tynneste laget til at det holder å bare ha ullbody, strømpis og dressen med fôr? Hittil har jeg byttet ut ulldressen som hører til med ullfleecedressen fra nøstebarn, men da kunne jeg jo like så godt kjøpt en billigere vårdress uten fôr! Hvordan gjør dere det?
Minnie Mom Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Hvis det er veldig kaldt har vi fleece eller joggedress mellom ullundertøyet og ulldressen.
erteposen + 4 Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Vi har brukt ull innerst, så et lag med tynn fleece/ullfleece som er todelt.
HTC Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 To tynne ullstilongs utenpå hverandre + ullsokker + tynn ull trøye + litt tykkere ullgenser (evt to tynne ulltrøyer) + Trollulldressen som hører med + Trolldressen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå