Gjest Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 kan noen gi meg en rask innføring? Er gravid i uke 27 så skal uansett ikke ta den helt ut, men lurer på litt hva det er :-)
~Milly~ Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Jeg har gått på afromoves på det lokale treningssenteret. Det er rett og slett dans til afrikanske rytmer =) Ikke så veldig mye hopp og sprett som andre timer, men bevegelse av hele kroppen =) Viktig og slippe seg litt løs, og trøste seg med at alle ser like rare ut Først går man sakte igjennom koreografien for og lære den, så kjører man raskere og raskere =) Slik er det hos oss ihvertfall.. Veldig morro! =)
erteposen + 4 Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Det er moro!! Jeg har dansa en del afrikansk "dans" før, og liker treningsformen. Det passer fint for alle, men en ligger ganske mye framover med ryggen. For min tvillingmage ble det for hardt, og jeg skulle igrunnen sitte mest på rumpa:) Ikke så mye hopp og sprett, men en bruker hele kroppen.
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Jeg er egentlig mest glad i nettopp hopp og sprett, har "alltid" sverget til krønsj, corebar, corepuls o.l, men nå som jeg begynner å bli nokså gravid, så hadde jeg tenkt å roe ned litt med andre timer. Har danset i +/- 10 år, men den koreografien er vel ikke så altfor vanskelig, håper jeg? Takk for svar! :-D
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Kom meg gjennom, det var veldig morsomt! :-) Shake that ass for me, liksom ;-) Og nokså hardt til å være rød time!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå