Gå til innhold

Er jeg heelt alene om dette ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går for meg etter bare noen minutter, enten jeg har sex med mannen eller onanerer! utrolig irriterende.Enda jeg bruker medisiner som visstnok skal gjøre det vanskelig å oppnå orgasme (det er ikke det de er ment som å brukes til da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

viss jeg treffer riktig punkt, så går det for meg etter no time:p så du er ikke helt alene:p men det er klitorisorgasme da, ikke vaginal.

Skrevet

Kan få orgasme på et par sekunder om jeg vil når jeg onanerer.

Skrevet

Nei, har det slik jeg også! :D Men jeg synes ikke det er irriterende, værre for mannen som må roe litt ned hele tiden fordi jeg nettopp har hatt en orgasme :P

Skrevet

Hva er problemet med det? Vi kvinner er da laget for å komme flere ganger under sex. Jeg kommer også tidlig, men det er først den tredje, fjerde som virkelig røsker i hypofysen. Og samboer elsker å høre meg komme, så det er bare positivt. Kommer 5-7 ganger hver gang vi har sex jeg, og det er de siste som er de gode, de "skikkelige" orgasmene.

Skrevet

det er vel bare å nyte og vente på neste?? mange orgasmer er jo helst strålende!!

Skrevet

Føler meg lixom metta etter en eller to, derfor jeg blir irritert,men skal prøve å få flere da

Skrevet

klarer ikke komme jeg :(

må være no galt med meg!

jeg elsker sex, men kommer liksom... ikke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...