Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Det går for meg etter bare noen minutter, enten jeg har sex med mannen eller onanerer! utrolig irriterende.Enda jeg bruker medisiner som visstnok skal gjøre det vanskelig å oppnå orgasme (det er ikke det de er ment som å brukes til da)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 viss jeg treffer riktig punkt, så går det for meg etter no time:p så du er ikke helt alene:p men det er klitorisorgasme da, ikke vaginal.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Kan få orgasme på et par sekunder om jeg vil når jeg onanerer.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Nei, har det slik jeg også! Men jeg synes ikke det er irriterende, værre for mannen som må roe litt ned hele tiden fordi jeg nettopp har hatt en orgasme
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 Hva er problemet med det? Vi kvinner er da laget for å komme flere ganger under sex. Jeg kommer også tidlig, men det er først den tredje, fjerde som virkelig røsker i hypofysen. Og samboer elsker å høre meg komme, så det er bare positivt. Kommer 5-7 ganger hver gang vi har sex jeg, og det er de siste som er de gode, de "skikkelige" orgasmene.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 det er vel bare å nyte og vente på neste?? mange orgasmer er jo helst strålende!!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Føler meg lixom metta etter en eller to, derfor jeg blir irritert,men skal prøve å få flere da
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #9 Skrevet 29. desember 2009 klarer ikke komme jeg må være no galt med meg! jeg elsker sex, men kommer liksom... ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå