Gå til innhold

23+3 og sliten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli veldig sliten nå. Har en gutt på 22 mnd, som til tider er ganske krevende. Kjenner at det begynner å ta på. Jobber fullt ennå, men kjenner at nå er det ett ork. Kan en få sykemelding en periode for å komme seg litt til hektene skal tro? eller må en bare prøve å holde ut? Kjenner at jeg har mye mindre tålmodighet med han, er veldig irritert og sur og har lett for å gråte av bagateller. En ganske sur stemning i hjemmet nå siden jeg er så sliten. Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er i uke 23+5. Det går fint ant å få en sykemelding for å komme seg til hektene igjen. Jeg har gått 50-60% sykemeldt helt siden jeg ble gravid, har tunge arbeidsforhold og var sykemeldt før jeg viste at jeg var gravid, men etter som vi oppdaget at jeg er gravid har vi bare latt sykemeldingene fortsette. Men jeg har 3 ganger iløpet av denne perioden vært 100% sykemeldt i en uke om gangen for å komme meg.

Skrevet

Hva slags diagnose setter legen dersom man er sliten? Jeg var veldig sliten rett før permisjonen begynte med den forrige - sov dårlig pga bekkensmerter og begynte å gråte på jobb fordi jeg var så sliten og arbeidsmengden var den samme som før - og ble sykemeldt 100 % i et par uker. Da satte legen diagnosen depresjon, og begrunnet det med at hun måtte jo sette en diagnose. Følte meg ikke deprimert, gledet meg veldig til den lille skulle komme, men var rett og slett veldig sliten. Ble derfor litt rart å få den diagnosen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...