Gjest Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Så en tråd lenger nede ang. jonathan-dresser. Ble positivt omtalt. Hvordan er størrelsen på disse dressene - troll og reima er jo litt store i størrelsen. Minsten har vokst ut av vinterdressen sin - vips! så han må ha ny dress. Han har hatt troll med løst ullfor - grei nok den, men litt dyr og irriterer meg stadig over dette løse foret.
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Min gutt har vårdressen i 92, han bruker mest 92 i klær men også begynt med 98 nå. Den passer han helt perfekt, tror han er ca 89 cm lang nå. Har hørt de er like i str som reima dressene. Jeg har ikke erfaring med vinterdressen da, men det står mål på dressene inne på nettsiden litenoglekker.no så kan du bare måle den du har og kjøpe en som er litt større. De er veldig lette i stoffet så gjør ikke noe om den er litt stor.
seigdamererbest Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Jeg har vinterdress til min lille. Har en tynn dress i str 80 som begynner å bli veldig liten, men Jonathan dressen også i str 80 er god og romslig. Veldig fornöyd med dressen!
dolly29 Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Jeg har vårdressen til min jente. og har vært strålende fornøyd med den. Synes den er litt lik reima istr. eneste jeg la merke til var at den var litt kortere i beina og litt lengre i armene enn reimatec dressen (den er vinterdress), det eneste jeg synes var skuffende var at den lakk etter bare å ha brukt den i 8mnd! Var kanlldårlig vær og da og jenta mi satt veldig mye i sandkassen (det sliter på dressene) Jeg har vasket og imprignert den, og lagt den vekk. vet ikke om den lekker nå da...
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Ja den er nok litt lenger i ryggen enn reimadressen, noe som passer perfekt for min gutt iallefall:-) Jeg har brukt dressen myyye i høst og vinter (med tykk nøstebarn ulldress under) har til og med brukt den i regnvær uten lekkasje her iallefall.
singo Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 ar sjekket en del om den på nettet og den har bare blitt positivt omtalt vertfall. jeg bestilte en vårdress til mini som er 2år nå.bestilte i str 98,slik at han kan ha den en stund fremover.har nå en troll høstdress i str 86 og den begynner å bli litt liten. mini er normal/litt stor for alderen,så det gjør jo ingenting om den er litt lang,da den har sann at det går an å snurpe den inn i livet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå