Fødeklar med stor F Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 er 18 uker og begynner og kjenne smerter i lysken, på innsiden av venstre lår.. Kan ikke si jeg har hørt at slike smerter hører med svangerskapet?
Nine:) Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Bekkenløsningsplager...... Kom deg til behandling du, før det blir verre:))) Og ikke gjør ting som du får mer vondt av... Jeg får akupunktur og soneterapi behandling denne gangen og det har bedre effekt enn fysio...
sosol Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Jeg har vondt i lysken + rundtom i bekknet. Heldigvis har jeg ikke store plager hver dag, men enkelte dager har jeg så vondt at jeg sliter med å gå. Man skal gå minst mulig i trapper, har du smerter så gå små steg og i rolig tempo, om natta eller når du evt. ligger på sofan så ha en pute mellom beina, lindrer litt det og. Men uansett er det viktig å komme seg til behandling tildligst mulig for å ikke bli værre. Jeg har hatt dette i 3 svangerskap og tar mine forholdsregler + at jeg tar noen øvelser hver dag. Men jeg skal få legen til å henvise meg til behandling uansett da. Lykke til vidre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå