Gå til innhold

Er det andre som venter nr. 2 og..


MammaUnderOpplæring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

føler meg veldig stor allerede.. lurer på hvordan jeg kommer til å se ut på slutten.

sønnen min er 2 1/2 år og jeg synes det er blitt litt vrient å bære han. føler magen er litt i veien. men skal nok klare meg denne gangen også:)

 

 

(har mage bilder på bloggen om du er interessert: misscclambech.blogg.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter også nr 2 (førstemann blir 3 år i januar og begynner å bli tung å løfte) er nok litt større enn på samme tid med førstemann, men er ikke veldig stor ennå. Får fremdeles på meg mine vanlige bukser selv om jeg kjenner det er litt strammere å knappe igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp

har en på 15 måneder og det begynner å bli så utrolig slitsomt å bære han. Blir faktisk anpusten av å holde han.

Bukser er ubehagelig og jeg blir hoven i beina.

Huff, alle plagene fra de siste månedene som halsbrann osv har kommet så altfor tidlig denne gangen. er bare 21 uker,

Har også blitt innlagt på sykehus pga smerter i magen, dette lover ikke bra for resten av svangerskapet

jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sønnen min er 3 1/2 og jeg er nå i uke 21 er minst like stor som deg:) så du er ikke alene:)

har i tillegg lagt på meg 6 kilo!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt det ikke bare er meg. Det er nok rimelig mange som tror at innspurten er like rundt hjørmet, men neida!! Jeg er bare i uke 21, og har klart å pådra meg navlebrokk av alle ting fra å drasse rundt på Prompen på 13 mnd. Akk ja. Bortsett fra så står det bra til i stua! Jeg tror jeg må gå på vekten i morgen, aner ikke hvor mye jeg har lagt på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler meg også stor, er ikke mer enn 19 uker, og har først ultralyd 5. jan... hadde håpet å komme inn før jul, men den gang ei... magen min har vokst masse i løpet av siste uken, så jeg lurer på hvor dette skal ende :) er også masse liv inni her, lurer litt på om d kanskje er 2...? har en gutt fra før på 2,5 år, og jeg var ikke så stor da....

har ikke lagt på meg noe enda, var fullt sykemeldt med oppkast t.o.m uke 16, og gikk ned 6 kg, nå jobber jeg kun 30% pga bekkenløsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Mange som venter nr. 2 :o) Jeg også. Har ei jente som blir 3 år i mars...

Sliter med bukser. Har 2 mammabukser. Den ene er selebukse, men litt kaldt å gå i dongri når det har vært så kaldt ute. Men beg. å bli litt mildere nå, så kan vel kanskje snart ta de i bruk :o)

Har ikke prøvd mine vanlige bukser. Er ikke det vondt å gå med? Strammer det ikke under magen med vanlige bukser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...