Sylteflesk Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Vesla på 3 har Ecco Goretex, men de er ikke så varme nå som det er ordentlig kaldt. Har vurdert å kjøpe et par Sorel-støvler, men lurer på hva som er forskjellen på de ulike modellene? Cub og Super Trooper, finnes sikkert flere også. Hvor er de billigst? Håper noen med erfaring kan hjelpe!
frøkenfrekk Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Har ikke mye erfaring, og vet ikke hva de het de Sorel'ene vi kjøpte til stesønnen min (7 år), men de var skikkelig dårlige! Han ble kliss våt hver dag på skolen, så vi måtte rett og slett kjøpe nye sko til han. De var rett og slett helt ubrukelige. Rakk ikke å tørke på badegulvet over natta engang, så en da måtte jeg bare sende han på skolen i klissvåte sko, løpe til skobutikken og kjøpe nye støvler til han og komme til skolen med dem. Skal aldri kjøpe Sorel igjen!
ippemo får augustbaby Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Jeg har Sorel Yoot Pac til meg selv (barnesko) og de er helt fantastiske! Jeg har ikke blitt gjennomvåt, fryser aldri og selv i minusgrader kan jeg gå barbeint oppi skoene og likevel være god og varm! Har bestemt meg for å kjøpe de samme skoene til ungene mine også, utrolig deilige sko :-) Og dessuten er de lett på foten.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Jeg har Sorel til meg og begge ungene, og ingen av oss har vært kalde eller våte =) Jeg elsker de skoene, samtidig så ser de fine ut =) Skal jo tåle ned til -30 grader C =)))
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Barna mine har sorel. de er gode og varme :-)) Men tror det parret han elstde fikk var litt for store, fordi han har subbet i bakken med de slik at det ble hull i de.. :-/ Så han fikk nye sko til jul.. Noe alla sorell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå