Gå til innhold

Guuu jeg er lei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå savner jeg kroppen min altså, jeg er kjempe lei av å gå med 20kg mer en vanlig :(

19 dager igjen til termin, så holler han seg to dager til nå så er han en 2010 gutt :D Da er jeg fornøyd og da kan han bare komme..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle trodd det var jeg som hadde skrevet det innlegget! *hihi*

Jeg er og ekstremt lei nå!

Har sykt vondt i hofter, bekken og rygg så hver natt er grusom for tiden. Vet ikke hvordan jeg skal være i form til noen fødsel, men håper at den er like rundt hjørnet - til helga kanskje? ;)

Sjekker hver dag for tegn til fødsel, men ingen slimpropp eller vann å se.

10 dager igjen, hvis ikke blir det sjekk på termin for eventuell indusering....

Skal bil herlig å ha det lille nurket i armene mine snart!! Så blir det mye turgåing med vogna + trening...skal bli herlig å få vekk alle de ekstra kiloene ja.

Heldigvis har vi mye å se fram til!! ;)

Skrevet

he he... tror dette er noe som kommer på slutten, gitt, for kunne virkelig vært meg som skrev innlegget!!

er så lei at jeg tror jeg kreperer - bekkenløsning siden uke 10, ekstreme mengder vann i kroppen, får ikke puste (selv om magen er på knærne)... ja, ja..jordmor sa i går at det er kroppens måte å gjøre oss klare for mye vondt på - slik at vi skal juble når riene kommer..he he...

ja, venter hun til fredag så skal jeg juble (før det så er hun selvsagt også velkommen, men mannen er så voldsomt oppsatt på at hun MÅ komme etter nyttår)

GI MEG VONDT SOM FØRER TIL NOE SNART! er lei av vondt som bare er vondt uten mening...

huff..ble litt sytete, gitt...ja ja... er uansett ikke lenge til vi har nurkene våre i armene :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...