fremtidoghåp Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 -Vet dere om besøksforbudet er opphevet? -Og vet dere om jordmorhjem-ordningen er noe man må melde seg på i forkant? -Har de fått flere jordmødre så alle som vil kan få dette? Kan man fremdeles få enkeltrom hvis man er syk? (Jeg har ME og tåler lite lyd/må ha fullstendig ro) Takk for svar! :-)
fremtidoghåp Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2009 Og jordmorhjem-ordningen, ....noen som vet noe mer om denne?
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Jeg vet at for noen måneder siden i allefall så var det bare noen områder av Bergen som fikk jordmor hjem. De har enda noen familie rom som kan gis til mødre som trenger å ha far der. Er jo mulig du kan få et av de på grunn av ME men vet ikke. Men hvordan skal du løse det med din egen baby med tanke på ME. Er jo mulig du får et barn med gode lunger ;-)
fremtidoghåp Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2009 Det var et godt spørsmål, men det går nok fint!.... Vi har to barn fra før av, og det har gått veldig bra.:-) Pappaen tar ut hele min fødselspermisjon (jeg har legeerklæring på at jeg er for syk til å ta meg av barnet alene). Så han tar mye skifting, mating, byssing osv. Så tar jeg amming og kosing, så mye jeg orker. Og så er vi så heldige at vi har innredet garasjen til fullisolert hobbyrom, og der har vi stående en seng. Så når jeg trenger å ha det HELT stille, legger jeg meg bare der. Men det er klart det er slitsomt likevel. Om natten er jeg uansett oppe flere ganger pga dårlig søvn, så da kan jeg amme samtidig. Så prøver jeg heller å ta meg litt inn igjen på dag tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå