Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Har hørt om så mange som har fått omgangsyka nå,og det er det værste jeg vet. Holder ALLTID ungene hjemme fra bhg/skole 48timer etter de har kastet opp. I går mårrest så måtte jeg på do rett etter jeg hadde spist. Helt vanlig klumpe bæsj (sorry detaljer) Og sånn var det i hele går,måtte på do med en gang jeg hadde spist noe. Våknet i natt og måtte på do,og med en gang jeg våknet i mårrest. Har ikke vært noe kvalm eller hadd vondt i magen,men litt sånn knip rett før jeg har gått på do. (ikke flytende bæsj heller) Er jeg smittefarlig tro? :)Eller kan jeg gå ut? Må nevne at jeg har jo spist mye mere mat de siste dagene enn hva jeg bruker og gjøre da,men har ikke akkurat overspist heller. Bruker sånn til vanlig og bæsje ca.3 ganger pr.uke.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 nei da om magen ikke er vrang i dag så er det bare å gå ut. Du kan jo bare ha hatt en sånn "tømme dag" kroppen din har kvittet seg med alt avfallet..
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Var på do i mårrest også da,hehe..Men har ikke noe vondt eller noe.Faktisk spist en brødskive også Da tar vi turen ut og satser på at jeg ikke er smittefarlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå