Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Mannen min hater å være hos foreldrene mine, men han vil ikke innrømme det.. men hver gang vi er der får han hodepine, legger seg og står bare opp når det blir kveld. Så får han ikke sove om natten og dermed får han hodepine neste dag også..Dette har skjedd de siste 6 gangene vi har vært der. Han ligger bare å tenker på at de røyker inne når vi ikke er der og at han tror at det er mugg i kjelleren der vi sover. Jeg har sakt at han ikke trenger å være med. Min familie er nærmest ekskludert fra vårt gode selskap pga dette. Jeg insiterer på at vi skal være her noen dager hvert år, for jeg vil ikke miste kontakten med de helt, bare fordi de røyker..Og det er faktisk ikke noen vits at han er med..Vi er hos hans familie stadig vekk.. Sukk.. Nå har han lagt seg igjen.. fordi han kanskje kommer ti å få vondt i hodet senere i dag..
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Det er fælt å være hussyk sånn der. Jeg får alltid vondt i hodet når det er dårlig inneklima pga røyk, mugg etc. Selv om det ikke røykes inne når jeg er der, reagerer jeg på luften inne om det vanligvis blir røyket der. Det er ikke gøy å alltid ende med hodepine hos gode venner. Hvorfor er det ikke akseptabelt å være ømfintlig overfor sånt? Det er jo også sånn at dine foreldre kan komme til dere.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 jeg hadde gitt mannen et spark i rompa og bedt han skjerpe seg!! eller rett og slett nektet han bli med! dette er da virkelig pinlig for en voksen mann! misunner deg ikke!
AndreVonDrei Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Kan man ikke rett og slett be de om å røyke ute når dere kommer da....? Det er jo ikke uvanlig å reagere på sånt, og jeg tipper dine foreldre røyker ute hvis du forklarer situasjonen. Heller det enn at mannen din skal bli "syk" og fjerne dere fra de, vil jeg tro... Bare en tanke, men kommer man ikke lengre hvis man er ærlige med hverandre...?
AndreVonDrei Skrevet 29. desember 2009 #5 Skrevet 29. desember 2009 Beklager, leste ikke godt nok! Han reagerer altså på at de røyker inne når dere IKKE er der? Forsto jeg det riktig nå? Nei, da vet jeg ikke altså...hehe...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #6 Skrevet 29. desember 2009 De lufter før vi kommer.. og røyker ute i 25 minus for vår skyld..:-/ Det ER røyklukt her, selvfølgelig. Men mugg er bare innbilning fra hans side, de har akkurat pusset opp..
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #7 Skrevet 29. desember 2009 Vi er nesten aldri sammen med foreldrene mine pga at han irriterer seg over røyklukten. Men jeg kan jo ikke bare kutte de ut?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #8 Skrevet 29. desember 2009 Forstår godt at du blir irritert på han, men dra til foreldrene dine uten mannen din, da vel??
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #9 Skrevet 29. desember 2009 Be han ta en paracet! Hvis han får så vondt i hodet at paracet ikke hjelper ville jeg seriøst bedt han bli hjemme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå