Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Hei Det er meldt ganske så kaldt fremover, i Oslo-området hvertfall. Så jeg lurte på å event anskaffe en kuldemaske til H*n, 11 uker. Må jo ikke være ute så mye hver dag, men greit med litt frisk luft. Og hvertfall om kuldeperioden vedvarer slik som de sier. Jeg lurer på andres erfaringer og tips.. Prøver å ikke være hysterisk. Men jeg kjenner på meg selv også at det ikke er veldig behagelig å gå ute når det er minus 10grader og lavere. Så tenker da at det kan ikke være særlig behagelig for den lille heller. Noen som vet hvor man får kjøpt maske? Takker for tilbakemeldinger.
Ugl@ Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Finnes det sånt for spedbarn da? Jeg er skeptisk til at små spedbarn greier å puste godt nok i en maske.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Dette må være det sprøeste mest hysteriske jeg har hørt om... Er det over 10 kuldegrader skal ikke barn være ute. Blir det for lite frisk luft så åpne et vindu da vel!
millie+2klumper Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 En baby på 11 uker ligger da godt pakket inn og "gjemt" inni vognen regner jeg med. Så der ser jeg ikke helt problemet. Er det 15 minus går du vel ikke ut med han.. 10 minus er vel ikke så ille vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå