Gå til innhold

Erfaringer med å bytte over til stor seng...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest en del her inne ang å gå over fra sprinkelseng til juniorseng/stor seng. Mang ehadde ulike erfaringer, og det jeg gruet meg mest til var at han skulle stå opp av den og det ville bli et problem. Vi har aldri hatt han i vår seng, og vil at det skal fortsettte.

Nå har vi prøvd i to netter, og det går kjempe bra! Legger seg fint kl 19 og sovner med en gang. Sover til 07 og står da i enden av senga og roper på meg.. hehe.. Tør ikke gå ut han.. Står og rekker ut armene til meg når jeg kommer inn.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går stort sett bedre enn man frykter. Her har det gått greit med begge to. :o)

Skrevet

Vi byttet over til juniorseng da lillemann var 2 år og det har gått over all forventning.

Vi var også spent på om han ville stå opp etter at vi la han og hvis han våknet på natten.

Men nei da han har lagt seg pent hver kveld og hvis det har vært kvelder han ikke ville sove så sitter han bare i sengen å roper på oss. det samme er det på morgnen.

Han har ALDRI gått ut av sengen sin selv hehe.

det er som hun over sier tror jeg at det går som oftes bedre enn man tror.

Skrevet

Ja, det er utrolig deilig :) Blir så stolt av han :) Godt å høre at det er fler som har så fin erfaring også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...