Gå til innhold

Våkner flere ganger om natten av sterke kynnere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og må stå opp og rusle rundt til de gir seg, i tillegg til at jeg ligger en del våken og er kvalm. Blir ganske trøtt og sliten av dette. Hvor lenge er det vanlig å holde på sånn før fødselen faktisk starter? Har ikke termin før i slutten av januar, men håper jeg slipper å holde på sånn en hel måned, særlig siden det ser ut til å bli gradvis verre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sliter med det samme, begynnte lille julaften her, har funnet ut at om jeg tar meg en varm dusj så roer det seg å jeg kan legge meg å sove videre. mener jeg hadde det samme sist i ca 2 uker før fødselen startet. selv har jeg 25 dager til termin.

Skrevet

La meg en kveld og fikk ikke sove for magen var så vond. Gjorde så vondt at jeg ikke fikk snudd meg, Ringte føden og de sa at hvis det varte mer enn en time måtte jeg komme for sjekk, ellers anbefalte de en varm dusj. Det var ca en mnd før fødsel (2 mnd før termin) i mitt forrige svangerskap.

Skrevet

Jada, har hatt det sånn siden uke 30 jeg.. Virkelig deilig.. Alle jeg har snakket meg sier dette er helt normalt. Dårlig trøst får en si. Blir helt kaldsvett og dårlig noen ganger jeg. Men satser på at dette er noe veldig bra greier som gjør at fødselen blir rask og lett..hehe. Det fortjener vi synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...