Gå til innhold

Kaster opp i uke 18..


STORMCIRCLE

Anbefalte innlegg

 

Er det flere som plutselig er blitt dårlig en stund etter 12. uke?

Jeg har selvsagt vært kvalm og uvel de første 3 mnd, men har ikke kastet opp....før nå. Har vært veldig kvalm til tider nå, og har kastet opp et par ganger de 2 siste ukene. Er ikke det litt bakvendt?? :)

Er 17 + 4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var også kvalm de 3 første mnd. men kastet ikke opp før etter det! Jeg tror de fleste svangerskap er forskjellige. Det er nok ikke noe som er rett og feil. Jeg er glad jeg har symptomer i alle fall. Tror det er mange som gjerne skulle hatt det. Jeg er forresten 16+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14 + 4 og har vært bedre i forhold med oppkastinga et par tre uker, for så å få det fullt tilbake igjen. Det var jo ganske skuffende! Får bare håper det gir seg om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje bakvendt, men det meste er normalt når det gjelder kvalme. Men du har min medfølelse. I første svangerskap var jeg veldig kvalm ut 5. måned - ikke så mye oppkast, men en del var det jo, og gikk en del ned i vekt først. I dette svangerskapet ser kvalmen ut til å ha gitt seg litt nå, men ikke før jeg var i 16. uke. Håper det holder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...