Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #1 Skrevet 29. desember 2009 Noen som har fått fødselen satt i gang (induksjon) pga kraftig bekkenløsning? Jeg har ikke lang tid igjen nå, men kjenner at jeg ikke greier stort lengre...(ja, jeg vet - sutre sutre hehe) Har sklilaken for å snu meg i senga, ellers så har jeg store trykksmerter på begge hoftene pga jeg kan kun ligge på venstre eller høyre side. Å ligge på ryggen kan jeg bare glemme (vena cava), slik har det vært siden uke 32. Står opp tidlig pga smertene øker gjennom natten/morgenen. På dagtid kan jeg ikke gjøre så mye pga har kraftig bekkenløsning med gangproblemer. Blir helt sprø av å vente på fødsel, føler meg ikke i stand til å ligge der når jeg allerede har sterke smerter. Noen som gar tips og eller erfaring? Er snart i uke 39.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Jeg hadde enormt mye vann, baby var stor og jeg hadde mye vondt, så jeg fikk tilbud om igangsetting i uke 39. Jeg takket nei, men valgte å takke ja likevel dagen før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå