Gå til innhold

Han nekter å snakke med meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med en som absolutt ikke vil ha barn.

Han har likevel engasjert seg litt iløpet av svangerskapet, men nå som termin nærmer seg så har han trukket seg helt tilbake, han dumpet meg da magen kom og nå klarer han ikke engang å snakke med meg.

Om jeg prøver å snakke med han så klikker det helt for han, han er av en eller annen grunn kjempesinna, han sier utrolig slemme ting og ber meg la han være ifred.

Noe jeg nå har gjort da... Men jeg syns dette er utrolig rart og trist og lurer på hvorfor en person plutselig kan være så hatfull og sinna?

Er det noe håp for at han kan endre seg når babyen er ute og kanskje ikke like "abstrakt" for han lenger?

Del gjerne erfaringer, tips eller annet. Jeg tåler at folk ikke sier ting bare for å trøste meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan ville du reagert dersom noen plutselig hadde bestemt hovedlinjene i resten av livet ditt skulle dreie seg om noe du ikke kan fordra uten at du hadde noe du skulle ha sagt?

Kanskje blitt litt sint og frustrert?

Ellers høres det jo ut som om dere har igjen noen ti år før dere blir voksne begge to. Så spørsmålet er hvor fort han modnes når babyen kommer ut.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...