Gå til innhold

Jeg må takke dere alle sammen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ler så jeg nesten griner her. Tror jammen at jeg også har tisset litt på meg (har lest at det ikke er uvanlig at man skvetter litt i undikken når man ler så man griner og er gravid).

Dere gjør kveldene for en ensom gravide-dame, med katt, litt mer fornøyelig her jeg sitter og blar meg gjennom det ene innlegget etter det andre. Det krangles, det kveruleres og det svever med usakligheter både høyt og lavt. Og jeg ler:) Kanskje jeg ikke burde det, men jeg klarer ikke la være.

Takk for at dere har holdt meg våken i kveld og gitt meg en god latter på en ellers litt sånn traurig kveld i vintermørket:)!!

mvh. Vinterflickan

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:D

Ja, det er heilt utruleg god underholdningsverdi på ein del av det som kjem fram her inne!

Faktisk så moro at det er vanskeleg å kome seg i seng. Flaks at eg skal sove lenge i morgon :o)

Skrevet

I kveld har det tatt helt av her:) Tenkte på å finne senga, men siden jeg allerede vet hvor den befinner seg, og det er mye morsommere her inne så ble jeg litt til, og litt til og enda litt til.

Leser til øyet blir stort og vått, hehe;)

Skal sove leeeenge i morgen, jeg også. Herlig!

Skrevet

Hehe, mannen la seg ved midnatt og eg forikra han om at eg var RETT BAK han altså...!

Veit for øvrig kor senga er eg og, men må vel likevel krabbe opp i den. 9.45 er ikkje så lenge til som ein skulle tru (sjølv om det er forfriskande mykje lenger unna enn f.eks. 6 eller 6.30)...

God natt til deg, når du klarar å augene ut frå pc'en...!

:o)

Skrevet

Hahahaha.

Jeg sa det samme til min mann for 3 timer siden. Fikk en mumlende: "vi får nok se på det, du"

Han kjenner meg bedre enn jeg kjenner meg selv. Morsom underholdning her i kveld :))

Skrevet

Hehe! Han skjønner kanskje hva som oppholder deg i sene nattetimer? ;)

Men det er kanskje på tide å gi tapt og hoppe i loppekassa? Er ikke trøtt for fem flate øre, men kommer til å bli det i morgen. Vanlig rutine det;)

God natt til deg også シ

Skrevet

Tror kanskje mennene deres har vent seg til DIB-Syndromet? hehe;)

Det er farlig avhengighetsskapende (om det er et ord og om det ikke er det så burde det bli det;)

Skrevet

Hehehe.

Er det ikke et ord, får du nok snart høre det av DIB/BIM stavekontrollen/ordboken :))

Ja, får nesten legge meg jeg og. Snike meg inn å legge meg, og trekke fra noen timer når spørsmålet kommer : Når kom du deg i seng i natt?

Tja...ca kl 00.15...var det ikke? ;)

Natta jenter. Håper det blir like mye action her inne til helgen, for da har jeg mannefri og barnefri :) Helg forbeholdt bim/dib :))

Skrevet

Ouch! Kan være litt av en stavekontroll-nazi selv og som alltid slår det tilbake på meg selv, hehe;)

Du får fikle litt med klokkene og ingen vil merke forskjell;) Det tenker jeg å gjøre. Ingenting er bedre enn å lure seg selv. Det er like bra som alltid å vinne i kabal.

Nei, nå rører jeg bare og er like overtrøtt som en sliten femti-kroners japansk hore på Danskebåten.

God natt シ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...