bompibomp Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Gleder meg til å få ut denne ungen nå!!! Håper virkelig at det er vann og ikke fett som har satt seg fast på legger og lår nå!!!!!!!!!!!!!!!!
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Haha, det gjør mine også! Tjukke elefantføtter! Syns det er hysterist morsomt å se på faktisk
b77h Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 mine er også to stokker - med masse blå årer! syns ikke det er hysterisk morsomt, nei... Men overlever det jo! Bruker dere støttestrømper? det hjelper veldig mye! og føles behagelig syns jeg. Og forebygger at huden får strukket seg så veldig. Før jeg ble gravid tenkte jeg det måtte være deilig å ha termin om sommeren og bare kunne hive på en lett sommerkjole over magen....men med legger som tømmerstokker og med sorte støttestrømper er jeg gla det er vinter, hehe...
2tettebabyer Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 mine og :-) Har aldri hatt hovne bein før og synes det er så ekkelt. Sitter i dusjen med hard stråle på beina hver dag og min kjære er kjempe flink å massere beina mine hver dag :-) dagens høydepunkt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå