Gå til innhold

Jeg er 26 år og har to barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha reaksjoner på dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hadde jeg også hatt om jeg haddet hatt noen å få fler barn med og jeg er bare 25 :o

Skrevet

Jeg er 25 og har to barn :-O Var 24 når jeg fikk første! hehe

Skrevet

jeg har akkurat fylt 25, og har 2 barn, fikk første da jeg var 22... hva slags reaksjoner er du ute etter`?? tror du at du er en såkalt ung mor?? du er vel helt gjenomsnittlig vel??

Skrevet

Jeg er 35 år og har 4 barn. Fikk første da jeg var 19. :=)

Skrevet

Dette er et tulleinnlegg, m.h.t. innegget "jeg er 29 år og venter nr 5" hva mener dere om dette...

Høner!

Skrevet

Ikke hi^^

Jeg var faktisk 22 da jeg hadde to barn! Crazy!!

HI

Skrevet

Hadde to barn da jeg var 24...

Tre barn som 29-åring.

Skrevet

Hvorfor i all verden vil du ha reaksjoner? Ja, du kan avle opp avkom, hva så?

Skrevet

er 30 og har fire.... vet ikke om hi syns 2 barn i en alder av 26 er mye eller lite... i min vennekrets er det litt lite....men vet mange venter til de er over 30 med sine første...så kanskje hun forsøker å sjokere med mange barn i ung alder....??

hm...

Skrevet

ja og hva så? jeg er 37 og har et barn. ei av kolegaene min er 20 og har et barn og ikke noe galt med det?

Skrevet

jeg blir 20 rett etter nr 2 kommer her.

Skrevet

Reaksjon? Er vel normalt det. Hadde 2 barn da jeg var 26 selv, og 3 barn da jeg var 28år.

Skrevet

Er 27 og venter nr 4, eldste er 7 1/2.

Så er vel ganske normalt å ha 2 når man er 26:o)

Skrevet

Hvorfor det - er det for få som reagerer på deg? Er det et problem at du har to barn? Det har jeg og, men jeg forventer ikke de store reaksjonene. De fleste er i stand til å lage avkom, visste du ikke det?

Skrevet

Du vil ha reaksjoner? Venter du at noen skal reagere på det?

Høres helt ordinært ut spør du meg.

Skrevet

Jeg var 22 år og noen mnd da nr. 2 ble født;-)

Skrevet

Jeg er 27år gg har to barn selv. Min mann har to barn, og det kaller jeg også mine barn. Så det blir 4 barn. De er her mesteparten av tiden.

Også har hans ex-kone to barn som også går innunder barn her i huset. De er her ikke like mye, men er likestilte som mine egen fødte barn. Så skal jeg telle "barn" som jeg har så vil jeg si 6stk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...