Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #26 Skrevet 29. desember 2009 Dum i hue eller ?hvorfor skal han pule sekretæren sin? Er du lykkelig med mange barn og klarer å gi dem mat og det de trenger så hvorfor ikke:-) verre med ei som skal ha den 10 og driter i dem,halvnakene unger ute midt på vinteren og de gråter pga de er sultne...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #27 Skrevet 29. desember 2009 Ja all respekt til deg. Selv syns jeg det er hyggelig å ha tid til litt venninner, reiser, ha en bra jobb, trening, turer med kjæresten og ikke bruk all min tid på barna. Selv om jeg bruker masse tid på dem og syns det er hyggelig selvsagt er det godt å ha litt alene tid uten barn også. Det gir meg masse overskudd som jeg igjen kan bruke på barna. Og med 5 barn og en mann med krevende jobb ... er vel det en smule vanskelig å få noe pusterom? Men lykke til til dere. Håper dere ikke blir helt utslitte og at dere får litt tid til hverandre og god hjelp fra besteforeldre eller kanskje en praktikant i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #28 Skrevet 29. desember 2009 Det går da virkelig fint an å ha tid til andre ting uten å ha hjelp av besteforeldre eller praktikant. Hvordan tror du de gjorde det før i tiden med mange barn, uten tekniske hjelpemidler som vaskemaskin og oppvaskmaskin, mann på sjøen store deler av året, fjøs og dyr å ta seg av i tillegg? I dag når hele livet rundt oss er så vanvittig mye enklere skal det plutselig være helt uoverkommelig å ha 4-5 barn?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2009 #29 Skrevet 29. desember 2009 Jeg er selv firebarnsmor... hva jeg syns om at du er på vei med nr 5..... vel syns ikke hverken eller...men blir litt irritert over at det skal være interesant,..... vet ikke hva du vil oppnå med innlegget ditt....men du er verken spesiell eller flink pga antall barn... men den som er tilstede for barna sine..gjør en god jobb.. skal man forsøke å være intressant så ikke bruk barna dine som middel til å oppnå det.... da får du gjøre noe på egne vegne som du kan "brife" med... uansett...ta godt vare på barna dine..gi dem alt de trenger... ta også vare på deg selv og din mann.... eller rettere sagt...ta vare på hverandre=) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå