Gå til innhold

Bare så dere vet det...


Anbefalte innlegg

Skrevet

.... at hver gang jeg er uenig med dere så er det bare fordi jeg er sjalu og misunnelig!

 

Puh, det var godt å få det sagt!

 

xoxo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her MÅ man være enig med andre, ellers er man pr def. sjalu:) Latterlig!

Skrevet

Ja, du lyser iallefall sjalusi og null viten om skolegang hele veien i alle innleggene du har skrevet.

Skrevet

Din tråd står jo ikke på om det er enighet eller ikke, det er jo snakk om rett og galt, og du har tydligvis driti på draget i det du ytret at 3årshøyskole er minimum skolegang i 2009!

Skrevet

Godt at det ikke bare er meg som er sjalu, misunnelig og kanskje attpåtil litt smålig :D

 

HI

Skrevet

Du legger det opp selv, kjære deg. Du sitter å krangler om noe så dumt som andres utdannelse. Da får du på pukkelen siden du kritiserer slik du gjør.

Skrevet

Ehh, det var ikke min tråd. Så vet du det :D

 

Jeg svarte kun i den opprinnelige tråden om unge vs. eldre mødre

 

HI

Skrevet

Jeg lukter misunnelse her ja, og sjalusi, så du har nok rett.

Skrevet

Helt klart! Jeg er misunnelig og sjalu på alle som har utdannelse, alle som ikke har det, alle som er hjemmeværende, alle som jobber, på alle som ammer og på alle som ikke ammer, på homofile, gifte, unge, gamle, gutter, jenter og på vinneren av Idol 2005

 

HI

Skrevet

Du er sikkert misunnelig på hun som har skrevet alle innleggene om utdannelse.

 

 

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...