Gå til innhold

Noen som har denne babycallen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.lefdal.com/product/hus-hjem/babyprodukter/SCD510/philips-advent-babycall

Er Phillips Avent SCD510

Vår babycall har begynt å bli ustabil så vi trenger en ny....har ikke lyst på Topcom sin ettersom vi har dårlige erfaringer med den selv om den var best i test på TV2.

Vi har en Super Nova, men senderen har begynt å sende i tide og utide, noe som resulterer i bare spraking i parent enheten....skikkelig irriterende, og ikke til å stole på lenger. Var veldig fornøyd med den helt til nå....lurer på hva som kan være årsaken til det....så om noen har peiling eller tips til hva som kan være galt med den så hyl gjerne ut :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den har vært ganske ok, krystallklar lyd. Har ikke brukt den så ofte da, vært ombord i båt når vi har brukt den, så har ikke vært så langt unna.

Skrevet

vi har modellen over, med digitalt display og temperatursensor.

Er veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg har den og den er blitt brukt mye. Er kjempefornøyd.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg har Philips babymonitor SCD470, og er superfornøyd. Den er rask i oppfattelsen og har krystallklar lyd. I butikken sa de at jeg garantert kom til å få inn signaler fra naboene siden den har så få kanaler, men jeg har ikke hørt noen andre enn min egen unge ;-)

Skrevet

Har den og er veldig fornøyd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...