Gå til innhold

Merkelig spørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..men går det ant å skille jentesædceller fra guttesædceller?Altå kan man på ett eller annet vis se forskell på de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest om det at det er vektforskjell, og at det da går ann ;O) Vet ikke om de driver med slikt i norge da.

Skrevet

Har hørt/lest at alle er jenter i utgangspunktet, men så er det noen som utvikler seg til å bli gutter.

Vet ikke om dette stemmer?

Skrevet

Det ble diskutert her om dagen at det går ant å "sentrifugere" sæden eller noe i den duren for å skille jente og guttesædceller.

Mye rart man skal tenkte på,hehe.

Skrevet

Såpass...

Utrolig hva man kan gjøre i USA.

Skrevet

Bioteknologien går så fort fremover at det skal godt gjøres å henge med på alt som til stadighet dukker opp av metoder, men ja, det er fullt mulig. Vet faktisk om ei som hadde så ufattelig lyst på et bestemt kjønn (nevner det ikke her, det spiller ingen rolle), og det fikk hun da ved bruk av en slik klinikk.

Hadde jeg hatt 7 gutter, skulle jeg kanskje vurdert det, men ikke ellers.

Skrevet

Har ikke tenkt så mye over det men jeg synes at hvis folk vil gjøre det så la de..

Hva betalte hun for det da Kapabel?

Skrevet

Hadde jeg hatt 7 gutter (eller jenter for den saks skyld), ville jeg aldri i verden hatt flere barn:-P

Skrevet

trodde ikke d gikk ann jeg.. er d noe som heter d da?? trodde det var vårt egg som avgjorde kjønnet jeg... "flau"

Skrevet

Trodde heller egentlig ikke at det gikk ann...Derfor måtte jeg spørre. :P

Skrevet

Det går an, siden det finnes noen arvelige sykdommer som f.eks mor kan ha, men som kun er farlig for gutter. I noen spesielle saker kan man da sørge for at de får jente, men det er fordi gutten mest sannsynlig vil dø.

At det finnes privatklinikker i USA som utfører sånne ting for moro skyld sjokkerer meg ikke.

Henger meg forøvrig på Monajentens kommentar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...