Uwimana Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 jeg og min samboer har et barn på 3,5år! før jul her så var han(altså samboeren min) på julebord med noen kompiser! det var faktisk en dag midt i uken! og greit nok det, MEN han skulle jo ikke komme s sent hjem da sa han, fordi lillegutt skulle i bhg dagen etter, og han selv skulle på jobb på aftenen osv...... jeg gikk å la meg på kvelden, og tenkte at han kommer vel hjem om ikke lenge! da var kl ca 24! så våknet jeg av at jeg måtte på do da kl var halv 5 på morgenen! reagerte på at han ikek var i sengen, men tenkte jo at han måtte ha sloknet i stua! men nei, der var han ikke! han hadde altså ikke kommet hjem ennå! men da tenkte jeg at kanskje han hadde sovet over hos broren sin(som oxo var med på julebordet) så jeg gikk å la mg igjen! da kl var ca 7, så våknet lillegutt! han vekket meg, og vi skulle jo stå opp! han stod opp først, også hører jeg han rooooooooooooooooooooooper skikkelig fra kjøkkenet! altså han var liveredd! og guess??? jo da der fant han pappan sin sovende på kjøkken golvet!! og han ble jo kjempe redd, for han trodde jo d var noe galt med han! huff..... så jeg måtte jo bare vekke han da, og han var jo seff drita full ennå! så han var jo umulig å få opp!!!!! huff...... herreguuuuud jeg ble forbanna!!!!!!!!!!!
Ksenia & Anjem Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Hadde reagert på samme måte som deg!
Tommage♀♂ Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Hadde reagert som deg. Blitt kjempeforbanna, og sagt at dette var siste gang.
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Det VET jeg han aldri hadde gjort!! Men, dersom det mot all formodning skulle skje hadde jeg ringt trafikkskolen og meldt ham på trafikalkurs på mopedlappen, for særlig eldre kvalifeseres ikke slik oppførsel til! Nei, jeg hadde blitt sjokkert, deretter sint, så skuffet.
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Hadde kasta han uti snøhaugen og bedt ham komme med en god forklaring til gutten etter han var blitt edru.
Gjest Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Hadde blitt litt irritert, men som et enganstilfelle så hadde jeg ikke gjort så mye mer ut av det
erteposen + 4 Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Om det er første gangen det skjer, og oppførselen er utypisk, hadde jeg vel umiddelbart blitt sint. Senere hadde jeg mobbet han for det sånn ca. hele dagen, og jeg tror ikke en av mine gutter hadde tatt særlig skade av å finne faren sovende på gulvet. Oi..pappa er syk. Men jeg forstår ikke helt hvorfor mannen din skulle komme hjem tidlig om han ikke skulle på jobb før om ettermiddagen? Jeg hadde forventet at min mann og kompisene tulla rundt hele natta, og han ikke var å "regne" med neste dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå