Gå til innhold

Noen som vil anbefale stelleveske?


Sniff77

Anbefalte innlegg

Jeg har Emmaljunga City Cross vogn fra før og skal bruke denne videre. Kjøpte (selvfølglig) matchende stelleveske til vogna, men den er totalt utslitt. Var egentlig aldri helt fornøyd med den, for den var så vanskelig å åpne med ei hånd (noe som ofte er nødvendig når en står der med ungen på ene armen og skal ha tak i ett eller annet!)

 

Er det noen som vil anbefale en god og praktisk stelleveske? Syns "allerhand" sine ser ganske ok ut, men har bare sett på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe erfaring med veska....men i et av de siste Gravid bladene var det bilde av en kjempetøff Bjørn Borg skinn bag/veske, som de mente kunne brukes som stelleveske:)) også kan den jo fint brukes til andre ting senere også... Men jeg sliter litt med å få tak i den, da... hehe

 

Tenkte å få tak i den veska på ett eller annet vis. Har fått en butikk til å sjekke opp litt for meg:) Koster vel rundt 800,- så det blir omtrent det samme som mange andre...

 

Sist hadde jeg babybjørn stelleveske (hard) og var veldig fornøyd, bortsett fra at den faktisk er full når den er full...... Kan ikke stappe nedi litt til liksom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...