spentmamma Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Er nå 3 dager på overtid og har synnsyke smerter i ryggen. Kan det være rier?? Magen er stran og mye kynnere, men smertene er i ryggen. Hjelp....
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Kan nok godt være det da ja ;o) Vet du hvordan leie babyn har? Mange som ikke får smerter i magen, kjenner magen stramme seg, men kun smerter i ryggen ettersom hvordan babyn ligger. Lykke til videre for at det er rier, og lykke til med fødsel ;o)
spentmamma Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2009 Ungen skal ligge rett, med hodet ned. Gruer meg til natten, tror den kan bli lang... Tror jeg skal ringe føden bare for å høre hva de sier....Noe MÅ være på gang....
mednr5imagen Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 jeg opplevde det under min fjerde fødsel.. men skjønte ikke at det var rier, fordi jeg før kun har kjent det i magen.. Nå kjente jeg det kun i ryggen, men bare når jeg lå ned.. Var bare på undersøkelse på sykehuset og lå med ctg, blei ganske paff når jordmor sa jeg hadde rier To timer etterpå fødte jeg.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå