mamarama og lille banan Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 har et enormt sykefravær, og stadig ringer et par timer før åpning fordi h*n ikke kan/vil jobbe Ignorerer ønsker om å bytte vakter, og stadig setter opp folk på vakter de ikke kan jobbe, og nærmest nekter de å bytte Har et kraftig temperament, og tolker alt i verste mening, skaper dårlig arbeidsmiljø Stadig bryter loven, som å jobbe når h*n er sykmeldt, ikke gir deltidsarbeidende tilbud om høyere stillingsprosent, men ansetter ekstrahjelper i stedet osv. ...Og stadige henvendelser til fagorganisasjon og sjefens sjefer ikke fører til noe?
Ksenia & Anjem Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 sier opp og finner en annen jobb
mamarama og lille banan Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2009 Hadde det bare vært så enkelt! Jeg har nettopp fått jobben, også, og trives med alt annet enn sjefen.
Ksenia & Anjem Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Det virker jo som du har sagt ifra og ingenting skjer? Jeg hadde ikke orket..Jobbet et slikt sted før, og skjønte fort at dette kom jeg ikke til å holde ut lenge. Sa opp og har fått meg en kjempebra jobb i ettertid. Da må du nesten bare bestemme deg for om du orker å jobbe et slikt sted...
xxxJulianexxx Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Slutter å blande seg??? Dere ansatte har like lite med sjefens sykefravær å gjøre som han har med deres. Om han velger å bryte loven ved å jobbe likevel er det hans problem. De vaktene dere er satt opp på er de som er gjeldende. Man kan ikke bare si at man ikke KAN jobbe. Man er faktisk forpliktet til å følge vaktlistene. Når det er sagt er jeg enig i at det er dårlig gjort å ikke etterkomme ansattes ønsker. Dette høres ikke ut som et enkelt menneske å jobbe for. Jeg hadde uten tvil bytta jobb så fort anledningen byr seg.
3snuppeliner Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Drikker h*n mye kanskje? Kan dere ta det den veien??
mamarama og lille banan Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2009 Det vet jeg ikke, men tror ikke det. Hva mener du med å ta det den veien? Det er ikke ulovlig å drikke, og h*n møter ikke synlig beruset på jobb i hvertfall.
mamarama og lille banan Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har ikke sagt i fra, jeg har kun jobbet der kort tid, men andre har prøvd. Det er jo utrolig at h*n stadig kan gjøre ting som er oppsigelsesgrunn for oss andre uten at det skal få konsekvenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå