Gå til innhold

Magen buler ut på ene siden... normalt?


Tuvis

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg opplever noe pussig om morgenen når jeg våkner. Hvis jeg har sovet på siden, stikker magen skikkelig ut på den siden jeg har ligget på. Den er hard å ta på og det ser helt merkelig ut!

Når jeg står opp og går på do, blir den normal igjen ned en gang. Er det bare meg eller?? :o) Tror kjæresten begynner å bli lei av å våkne av meg som sier: sorry assa, mern du MÅ bare kjenne på magen min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe nå måte jeg le! Jeg gjør akkurat der samme:) Jeg tvinger også kjæresten min til å kjenne hver morgen...:)

 

Magen min buler på høyreside av navlen hver morgen. Men etter å ha stått opp og vært på do, så blir den midt på igjen. Hvorfor er det sånn da???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gjør også det. men ikke bare på morgenen. ser den er skjev også på kvelden når jeg legger meg. På dagen er den stort sett midt på... Buler til høyre her også.. Merkelig.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det at babyen ligger i den ene siden.. jeg hadde det slik når jeg gikk gravid men nr 1. dere skriver ike hvor langt dere er på vei men. vis babyen har kommet oppover i magen tror jeg det erbabyen som ligger og koser og somver der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har det akkurat likt som dere! Når jeg sover på siden om natten, så buler magen ut på den siden jeg har ligget på, steinhardt, og det forsvinner etter toalettbesøk ;) Buler aller mest når jeg har ligget på høyresiden. Morsomt at det er flere som har det sånn :) Måtte spørre legen hvorfor det var sånn sist jeg var på kontroll, hun visste ikke helt hva det kunne være men trodde kanskje det hadde å gjøre med at blæren var godt fylt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...