Gå til innhold

Apropos gamle og unge mødre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det diskuteres visst ofte hva som er "best" av å være gammel eller ung mor. (Hvor går forresten grensen mellom ung og gammel?)

Min farmor hadde seks barn som hun fikk i alderen 19 til 42. Denne gammel/ung-debatten ville hun flirt godt av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes hele debatten er ganske meningsløs. Det er positivt og negativt med begge deler.

Barn er noe man får når man er klar for det, ønsker det og/eller blir prisgitt små "arbeidsuhell". Det handler ikke om alder, men hva man selv ønsker og er klar for.

Skrevet

Nettopp, vinterflickan. Den debatten der er alltid like patetisk og meningsløs hver bidige gang, hehehe...

Vi har alle noe til felles, vi er nemlig mødre. Kan vi ikke heller fokusere på det, å lage ett fellesskap?

Jeg er noe mange vil kalle en forferdelig ung mor (18 år å har en gutt på 2 år å er gravid på ny nå) men for meg har det ikke vært noe annet enn riktig.

Skrevet

Vinterflickan har helt rett..

Mye positivt med å få barn tidlig, mye positivt med å få de sent.

Det samme med negativt.

Jeg mener selv JEG har gjort mitt riktige valg med å få barn tidlig. Og JEG har alltid ønsket å bli en ung mor =)

Hva andre mener passer for dem, er nok bare de sin sak=)

Takk gud for at jeg ikke skal bestemme når alle andre skal få barn =)

Skrevet

Blir alltid så mye kjefting i de debattene om unge versus eldre mødre også. Folk er forskjellige, slik er det bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...