Gå til innhold

Hehe, skal man bare le eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså, må dele en litt morsom historie med dere..som jeg har ledd mye av i det siste.

Da jeg gikk på skolen, det vil si videregående for endel år siden, var vi bare jenter omtrent i klassen min. 10 stk.

og nå har 5 av oss fått barn. Alle vi jentene har mye kontakt den dag idag. Noe som er kjempekoselig, men som egentlig gjør dette enda rarere.

Da hun ene i klassen fikk en datter i mai 2008, kalte hun jenta for Emilie.

Så var det ei som fikk ei datter i september 2008, jenta hennes heter og Emilie.

Og sistemann fikk ei jente nå for en uke siden, og jeg snakket med henne, for å gratulere henne med jenta hun fikk, og gjett hva hun skal hete?? EMILIE:) hehe....

noe så pussig, at alle som kjenner hverandre så godt, så skal 3 av de kalle døtrene sine det samme. Vi to andre som har barn, har ikke navn som ligner dette i det hele tatt, enda vi har hver vår jente vi og. Så nå er nummer 6 gravid, så får hun en datter, så tipper vi vel sterkt på Emilie der og:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehehe spesilet at de alle valgte det navnet ja ;)

Skrevet

Emilie er vel høyt oppe på navnestatistikken de siste årene, så så veldig merkelig er det nok ikke. Hadde vært mer rart om alle kalte døtrene sine for Gjertrud eller lignende, DA hadde jeg stusset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...