Superpappa! Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Da har E greid å brekke lillefingeren sin.Uff.. Han skulle bøye den øverste delen av fingeren omvendt vei, sånn at den står rett ut. Det hele resulterte i høylytt gråt og at fingeren sto rett ut og var umulig å bøye tilbake.. Så vi dro ned på legevakta og fikk fingeren brekt tilbake og gipset. Så nå blir det gips i seks uker, jippi.. Noen som har erfaring med barn som er gipsa? Bading/dusjing, skole, lek og sånt?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Nei jeg har ikke erfaring. Vil bare ønske han god bedring, håper han ikke har mye vondt i fingen sin!!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 Jeg brekte armen når jeg var 8 år. Kan huske jeg måtte ha plastpose på armen når jeg dusjet og sånn. Jeg lå på sykehus mens jeg hadde gips på, så andre aktiviteter fantes ikke. Håper han ikke har vondt ihvertfall. God bedring:)
metaMORfose Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Sønnen vår brakk beinet i fjor. Det gikk helt greit det, egentlig. Ble lite bading, da risikoen for våt gips var for stor, men vi surret beinet inn i en stor plastsekk og tapet med sportstape. Det gikk greit. Han humpet rundt på krykker, og ble kjørt til og fra skolen. Han ble ganske grinete på slutten, for han hadde så mye energi han ikke greide å brenne ))) i tillegg til at han kjedet seg og gikk glipp av masse fotball. Han var 10 da det skjedde. Vennene var flinke til å stille opp, og vi arrangerte ting hjemme, som filmkvelder osv så det ikke ble så kjedelig. Slike ting må man bare regne med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå