Mamma til tuppis og spira Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Da han var nyfødt så bare skreik og skreik og skrik han ..helt til jeg kom inn til han...da var han kjempe fornøyd...så til slutt etter utallige forsøk på alt mellom himmel og jord,så fant sambo ut at vi skulle prøve å gi han BH`n jeg hadde på meg. Nå er han 3,5 og har ikke sovet ei eneste natt uten den BH`n...han simpelt hen elsker den over alt! Lurer på hva lille spire kommer til å få som sin favoritt ting....
Sesilia Skrevet 29. desember 2009 #2 Skrevet 29. desember 2009 Hihihi! Så gøy!! Virker det, så virker det!! Nydelig liten historie!!
Lady lovely locks Skrevet 29. desember 2009 #3 Skrevet 29. desember 2009 LOL... Søt historie... Men kan jo bli litt flaut når barnet skal ha med seg bh'n til mamma i bhg fordi han trenger den når han skal sove. Men har hørt at du kan finne en koseklut som du kan pakke inn i bh'n å gå med den der en stund. Da får den litt mamma/puppelukt... hihi.
Mamma til tuppis og spira Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2009 Ja det er klart det ville blitt flaut da han ble større....men han han har gitt seg med å sove i barnehagen,så nå ligger BH`n trygt i senga hans her hjemme. Han må jo ha den sån av og til på dagen nå i jula da....det er tross alt mye fint fra disney på tv og da er godstolen+BH et must.....søtingen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå