Trapp Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Hei! Jeg har så lyst til å bli kjent med andre alenemammaer i Stavanger! Har ingen venninner som er alene med barn, så det hadde vært så kjekt kunne treffe noen som er i samme situasjon som meg! Jeg hadde det forferdelig tøft i forbindelse med bruddet for noen år siden, men nå er livet godt. Har vært gjennom mye. Jeg følte meg fryktelig alene mens det sto på som verst, selv om venninnene mine støttet meg så godt de kunne. Jeg vil gjerne komme i kontakt med både dem som er midt i det tøffe og ønsker støtte og råd, og glade alenemødre som som har det fint og bare er litt selskapsyke til tider. Kort sagt, jeg ønsker meg noen nye venninner. :-)
IAdor Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Hei! Jeg er i samme situasjon. Jeg har ikke bodd her så veldig lenge enda, hadde vært kjempe kjekt å bli kjent:)
IAdor Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Dytter denne videre. Dere fra Sandnes og omegn ønskes også kontakt med:) Jeg er nå hvertfall en alenemamma som er litt lei av å gå rundt min egen sko. Vil mer enn gjerne komme i kontakt med andre i samme situasjon. Venninner søkes:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå