Gå til innhold

Kjøpt vogn i dag - Maxi Cosi Mura 4


vannmann_81

Anbefalte innlegg

Salg på Barnas Hus, nedsatt fra ca 8000 til 3999 inkl bag.

 

Har gjort masse research, og ser at veldig mange er fornøyd med den. Den tar dessuten liten plass, og selv uten å slå understellet helt sammen, gikk den rett inn i Toyota Yarisen (vi var forberedt på å legge ned et av baksetene eller skyve hele seteraden frem).

 

Eneste jeg savner er håndbrems, men det skal jeg klare meg uten.

 

Og etter nyttår kommer Maxi Cosi bilstolen på salg med isofixbase, slik at vi sparer 1000 kr på det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende...... Var selv en tur på loftet i dag for å se om jeg hadde noe etter datteren min, men jeg begynner å lurer på om jeg ga bort alt babytøyet for noen år siden.... Jeg fikk uansett en pose babytøy av min svigerinne på julaften og det var så koselig å se gjennom. Det meste blir vel kjøpt brukt tenker jeg, av det jeg mangler (nesten alt) og samboer har begynt å stresse og mase om at vi snart må få alt i orden. Det er så morsomt at han har begynt å føle at det faktisk nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått masse babyklær, og litt utstyr har begynt å komme i hus.

 

Artig når mennene begynner å få hastverk, min mann lurte på om vi burde begynne å øvelseskjøre til klinikken snart. Han er nå søt :) Tror vi har en 15 min kjøretur til klinikken, så det er ikke lange turen. Men jeg kjører gjerne noen øvelsesturer jeg for å roe ned min kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vogn.

 

Det er jo en jungel av vogner og mange hensyn å ta. Må være deilig å ha bestemt seg.

Vi har snart bestemt oss, og håper på salg og utgående modeller :-). Vi er nå ganske heldige som kan gjøre gode kjøp på romjul og januar salg.

Begynner virkelig å nærme seg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gutt for tre uker siden og vi har samme vogn som du har kjøpt. Jeg må si jeg er veldig fornøyd. Den virker solid, stødig og snur omtrent på en femøring. Lett å manøvrere med de to svingbare hjulene foran.

Vi har også bilsetet og det er veldig greit å kunne sette det på vognunderstellet når jeg f.eks er på kjøpesenteret, og steder der jeg ikke trenger hele vognbagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...