Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Jeg har et spørsmål,,intim-spørsmål.. Jeg har, spesielt etter siste mens, hatt kløe i underlivet. Inni skjeden.. Har også utflod. Prøver å se m speil, men er ikke lett å se noe.. Jeg kan ikke mye om underlivet (flaut, siden jeg er over 30!!), men av og til føles det som om at en del av meg, er "på tur å ramle ut av meg"! Tenker det kanskje er hovent, at det er derfor.. hm... ble rotete detta.. men, noen som kan gi meg svar på hvorfor jeg plages??
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Sikkert en soppinfeksjon, du kan prøve med canesten vagitoriekapsel og krem (reseptfritt på apoteket), hvis ikke det funker så kontakt elge.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 åh takk ) skal jeg da smøre inni også da?
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Du kjøper en pakke med vagitoriekapsel og krem. Kapselen skal inn i skjeden og så smører du med kremen ellers. Kaspelen kommer med innføringsrør. Er det veldig ille kan du smøre der du kommer til i dagene etterpå, men kapselen bruker å være effektiv.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 ok tusen takk! drar på apoteket i morgen da!!
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 28. desember 2009 #7 Skrevet 28. desember 2009 Flott, håper det ordner seg, er så ubehagelig med problemer der nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå