Gå til innhold

dere som venter jente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen av dere som hadde sex annen hver dag? skal på ultralyd neste uke,og er så utrolig spent.har vært et helt annerledes svangerskap nå enn med guttene,og hadde jo vært morro med en jente da:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, du skulle ikke spurt, men here goes: Vi rakk kun å ha sex en eneste gang den måneden. *flaut*

Vi er ikke nitti altså...har bare noen hektiske uker nå og da:)

Skrevet

Hadde ikke hatt sex på nesten 1mnd... Ja, det var en "stusslig" periode, hehe;)

Har ikke hatt noen symptomer, så langt, i svangerskapet og venter ei lita ei i slutten av april:)

Skrevet

Hadde sex to ganger på en mnd, fikk jente. Hadde sex to ganger den mnd jeg blei gravid nå også og venter gutt. Så jeg tror det er heeeeelt tilfeldig :)

Skrevet

Kan ikke huske helt.. men tok eggløsningstest i den perioden og mener at vi hadde sex en gang før den var positiv, så reiste jeg bort en helg og da viste den positivt, og så hadde vi sex når jeg kom hjem :) Har hatt et veldig annerledes svangerskap denne gangen enn forrige da jeg fikk gutt, nå blir det jente. Så skal ikke se bort i fra at det blir jente hos dere også ;)

Skrevet

hadde sex annen hver dag før jeg ble gravid med alle 3 jentene mine, hadde det nå også, og tror det er ei jente til, men hvet ikke.

Kan jo også innrømme at vi kunn hadde sex så ofte pga at vi planla graviditetene, så mannen var kjempe fornøyd han, hehe

Skrevet

Vi hadde sex mer enn 10 ganger, men vi brukte hoppe-av-i-svingen som prevensjon alle gangene. Han kom inni meg EN av disse gangene, jeg tok angrepille 6 timer etterpå, men jammen var det ikke ei lita jente der allikevel. :) Selv om hun ikke var helt planlagt, så er hun veldig velkommen nå, og jeg teller bare dagene i tiden som er igjen!! (86 dager nå!)

Skrevet

Venter jente, og vi hadde vel sex 1-2 ganger i uka.

Skrevet

jeg får bare smøre meg med tålmodighet,og vente til ultralyd:-)

D viktigste er jo at alt er i orden og at den lille er frisk:-) Den gammleste sønnen vi har sammen og sønnen han har fra før,ønsker seg jente,så d hadde jo vært fint for dem å få oppfyllt det ønske:-)

Men jeg er veldig innstilt på at det er en liten gutt,vi får c:-)

Skrevet

Hadde sex ca annenhver dag rundt eggløsning. Første gangen ble det gutt, nå venter vi ei jente... Tror det er tilfeldig, gitt! :)

Skrevet

Kan ikke tenke meg at hvor ofte man har sex avgjør hva slags kjønn man får. Jeg har blitt gravid midt på sommeren begge ganger, en periode der vi har hatt lite sex pga mannen har vært så lite hjemme (arbeid). Med første mann hadde vi sex 1 eller 2 ganger på en mnd, og da ble jeg gravid (fikk en gutt). Denne gangen hadde vi og lite sex på det tidspunktet, og venter nå ei jente :)

Dette svangerskapet derimot er helt motsatt av det første, så da har jeg heller mere tro på forskjellene på svangerskapene, selv om det i bunn å grunn sikkert er mange tilfeldigheter der og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...