Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Er det flere som opplever å ha vondt i underlivet? Jeg er 16 uker i dag og har så vondt når jeg reiser meg, går eller får press på beina mine. Det kjennes ut som om jeg har hatt ordentlig heftig sex og er øm. Hva er dette for noe??
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Det er sikkert fordi du har så mye blod i omløp der nede nå. Jeg hadde det også sånn nesten hele svangerskapet. Og det ble mye verre etter sex. kunne ikke ha sex på dagen for da klarte jeg ikke å stå oppreist etterpå...hehe Du får bare holde ut me den nye "bollemusa" di
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Jeg hadde ikke vondt, men følte meg ofte nypult og horny :-) Sikkert litt av det samme.. :-) he he... Er nok normalt
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 HAHA jaja, så lenge det ikke er noe å bekymre seg for så er jeg fornøyd. Verre med min kjære som synes litt synd på seg selv nå når "bollemusa" mi ikke vil ha besøk.... HI
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 daaaakar mannen da...hihi Jeg måtte også nekte av og til, for det var så gale..hehe Men du kan trøste deg med at det er helt normalt og at musa vil bli helt normal igjen! Jeg har vært gravid 2 ganger og har hatt bollemus hver gang
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Det kan være begynnende bekkenløsning. Fremre bekkenløsning gir smerter i symfysen. ("skambeinet") Bakre bekkenløsning gir smerter i ilioskaralleddene. (nedover sidene på rumpa)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå