Gå til innhold

Noen med tre tette her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barn på snart 1 år og ei som akkurat har fylt 3 år, og nå er jeg jammen meg gravid igjen!!!!! Rakk aldri sette inn spiralen gitt. Noen som har erfaring med tre så tette og overlevd?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-) ja vi har 3 gutter som er tette:-) Eldste ble 3 år i november og mellomste blir 2 år i mars og lille gullet er 12 uker:-) Her går det kjempe fint:-) Syns overgangen fra 1-2 var større enn fra 2-3.. Koser meg mere med babyen nu:-) Er jo litt hektiskt til tider.. men er jo så mye kos og glede at man ikke tenker stort over det. De 2 største har enormt glede av hverandre:-) Dem kommer jo til å ha veldig mye glede av hverandre alle 3.

Lykke til:-)

Skrevet

har nesten nøyaktig på dagen 4 år i mellom nr 1 og nr 3.

Og det har gått kjempe greit, hadde ca 19 mnd mellom nr 1 og 2.:o)

Skrevet

Jeg har 1,5 år mellom en og to, og jeg syntes det var lettere enn med nesten 3 år mellom to og tre.Følte jeg hadde mere sjalusi å bruke tid på med 3 åringen når han ikke var minste mann lenger. De to eldste har selskap i hverandre så da får du gjerne mere tid med babyen når den kommer:) Nå blir det under 2 år mellom tre og fire. Jeg syntes det er helt supert:)

Det er slitsomt til tider, men det er verdt det!! La huset flyte litt og la det være topp på skittentøys kurven, og nyt små barns tiden!! Og gjør huset praktisk for 3 små.

Skrevet

Hei! Kommet i samme situasjon som deg. Fant ut jeg var gravid ca 1 mnd før minstejenta fylte 1 år og eldstejenta fylte 3 år. Ble litt grepet av panikk i starten, men nå bare gleder vi oss. :) Er klar over at det kommer til å bli mye å gjøre til tider og at ting kommer til å flyte litt innimellom, men jeg ser ellers bare fordeler med det. Nå er det bare ca 100 dager igjen før junior ser dagens lys og det skal bli gøy med en gutt. Jeg merker jeg blir mer og mer rutinert som mamma, så jeg ser viktigheten av f.eks. at ting har sine faste plasser for at man skal føle at man har mest mulig oversikt. Her blir det til at eldstejenta starter fullt i barnehage f.o.m. høsten av når hun er nesten 4 år. Da tror jeg både hun og jeg har godt av det. Skal ha hun som blir 2 år hjemme sammen med babyen frem til høsten 2011. Tror barna vil finne mye glede i hverandre og jeg er glad for å være ferdig med å være gravid før jeg fyller 31 år. :)

Skrevet

:)) Her blir det 3 tette igjen, på henholdsvis 0,1 og 2 år når nr.6 kommer i februar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...