Gå til innhold

Hvor fort går modningen egentlig? (vanligvis)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sjekket mormunnen i dag, og legen sa at lengden på livmorhalsen var halvvert (ca fra fire til to cm), at hodet til babyen lå festet med kontakt med mormunnen og at den lå der og presset på og modnet den.

Tror ikke jeg hadde noe åpning, såfall var det bare tuppen på fingeren han fikk inn hvis jeg forsto han rett.

Han sa da at han ville blitt veldig overrasket om noe skjedde før nyttårsaften. Det er jo bare litt over 3 døgn til vi bikker året så jeg hadde vel ikke regnet med det heller. Er 38+5 i dag.

Har hatt en del kynnere, stikninger i ny og ne, og menssmerter kanskje gj.sn 1 gang pr dag i en ca 10 minutters tid..

Har aldri født før, men har ei datter tatt med KS.

Hadde vært morsomt å hørt noen si noe om hva de tror ut i fra egne erfaringer. Skjønner jo at ingen kan spå når jeg vil gå i fødsel, men morsomt å høre hva andre tror og har erfart! :)

Har fått litt forhøyet blodtrykk nå, og babyen hadde også en veldig stille dag for et par dager siden, så jeg håper fødselen starter før evt bl.trykk stiger eller noe skjer med meg så det må bli KS igjen (hadde sv.skapsforg. sist) PS: Babyen er heldigvis i farta igjen, og skal ha det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...