Gå til innhold

Hvorfor vil ingen ha stellebordet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blææh altså! Har prøvd å gi bort et 6 mnd gammelt sniglar stellebord på finn (annonsen har gått ut nå), men ingen som vil ha det jo. Vil ikke kaste det, det er jo nesten ikke brukt, og har ikke plass til å oppbevare det. Sendte til og med mail til leder for krisesenterene og spurte om de trenge utstyr, men intet svar.

Orker ikke ha det stående på kjøkkenet lenger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det er superbillig IKEA bord? Jeg tror vi har to:) Om det er veldig billig å kjøpe nytt tror jeg mange velger å gjøre det siden stellebord tross alt er litt "utsatt".

Skrevet

Hehe, jo. Det koster 200 kroner bare, men synes allikevel det er teit å kaste det.

Skrevet

Det så fint ut og noe jeg faktisk kan ha plass på mitt "O`Store Bad" ;)

Hvor bor du og kan det sendes i posten?

Skrevet

Jeg bor i Bærum. Det kan nok sendes, men da blir det sikkert like billig å kjøpe det nytt :-P

Skrevet

Var kanskje litt langt når jeg ser prisen på nytt;)

Bor i Nordland og vi har ikke IKEA. Men det koster like mye å sende.. Håper du får gitt det bort for det var et fint bord:)

Skrevet

Da gir du det på loppemarked :)

Skrevet

Det er desverre alt for lenge til loppemarkedene begynner å samle inn, kan ikke ha det på kjøkkenet i månedsvis :o(

Blir nok desverre kastet hvis ingen tar det i løpet av noen dager.

Skrevet

På søppla (gjenvinningsstasjonen) her i Kristiansand, har de en gjenbrukshall hvor man kan sette fra seg gjenstander som andre kan ha gleden av. Var der rett før jul, bl.a med noen gamle blomsterpotter, brukt tøy, og noen keramikk gullengler. Alt ble revet bort mens jeg satte det fra meg på et bord. Finnes det noe sånt hos dere? Er jo garantert mange som vil ha et slikt, bare de kommer over det. Er jo viktig for miljøet også. En lapp på butikken "Stellebord gis bort!" Kan jo bli noen telefoner : )

Skrevet

S lurt det var! Tror ikke det er noe sånt her, men det får jeg ikke sjekket før i morgen (får ikke åpnet pdf-filer på denne hersens mongodataen, så får ikke sett oversikten over avd. på gj.stasjonen her).

Får henge noen lapper rundt om i morgen, er sikkert en del som ikke egentlig leter etter stellebord, men som blir glad om de "snubler over et" på butikken.

Takk for tips :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...