Maigutt07 + maijente10 Skrevet 28. desember 2009 #1 Skrevet 28. desember 2009 Lurer på om jeg er den eneste... Har vært på ul, og morkaka ligger ikke foran. Lurer nesten på om noe er glt, selv om alt var normalt på ul for 1 uke siden...
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Jeg er 17+3 og kjenner lite. Det jeg kjenner fra tid til annen er jeg ikke helt sikker på at er babyen. Men jeg har morkaka foran da. Var helt annerledes med datteren min. Da kjente jeg masse liv på denne tiden. Og jeg var sikker på hva jeg kjente. Du har vel en rolig jente i magen da:) Kanksje hun ligger slik at hun enda ikke sparker borti ting og tang. Ligger de med ryggen mot magen vår så merker man vel ikke sparkene kanskje?
stinis1973 Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 slapp av... det kommer. Jeg er i uke 24 nå og kun den siste uka jeg virkelig har kjent det jevnlig. inntil da kun når jeg har ligget flatt på ryggen... og dyttet litt til magen LYKKE TIL
Gjest Skrevet 29. desember 2009 #4 Skrevet 29. desember 2009 Jeg kjenner også lite, var noen dager jeg kjente mye og tenkte "yes, denne gangen kommer jeg til å kjenne det ofte", men så roet det seg. Fikk beskjed av JM at når vi runder uke 20 så skal vi kjenne liv hver dag, og dersom du ikke gjør det skal du sette deg godt til rette og kjenne etter i 30 min. Lurt å drikke et glass kald saft først... Kjente forresten lite forje gang også, men fikk en super aktiv liten krabat da han endelig kom ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå