Gå til innhold

ekstrem halsbrann i uke 40...normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte i natt da baby i magen var så hyperaktiv i flere timer at jeg ikke fikk sove. hun sparket tilogmed så hardt oppover magen min at jeg kastet opp i munnen( beklager detaljer) . etter det har jeg hatt så ekstrem halsbrann at jeg føler for å dø littegrann!!får også sure oppstøt hele tiden som har halsbrann med seg på en måte...vanskelig å forklare....er konstant og HELE tiden!!!det svir og brenner,og jeg føler snart hele halsen brenner opp!!!har hatt masse halsbrann tidligere dette svangerskapet( er nr 2) men aldri så gale som dette!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt normalt! Vær glad det kom først nå du:-) Jeg hadde ekstrem halsbrann fra uke 12... Følte periodevis at jeg ikke fikk puste, mistet følelsen i armen og var på legevakten en gang før jeg skjønte at det hele var snakk om halsbrann!

Skrevet

Det er vel det. Jeg hadde så halsbrann at jeg til tider fikk helt panikk. Jeg drakk gaviskon rett fra flaska som jeg hadde på nattbordet, ingen ting hjalp. Og de få gangene iløp av dagen det ga seg litt var jeg fortsatt skikkelig sår, kjentes ut som spiserøret var fullt av åpne sår.

Ja, det er helt jævlig og du har all min sympati, men jeg har ingen råd desverre. Jeg ville tatt en tur på apoteket og kjøpt ALT jeg kom over som kunne hjelpe...!

Skrevet

Normalt desverre. Har du link eller annen syrenøytraliserende? Hjelper LITT i hvertfall. Godt du ikke har lenge igjen.

Skrevet

Jeg syntes Link var det som hjalp meg best. Det tok ikke vekk halsbrannen, men det lindret noe. Ellers, hvis du ikke har noen legemidler ville jeg spist is eller drukket melk.. eneste problemet er at du da må fortsette å spise dette.. he he... men... hold deg unna kullsyre, salt eller krydret mat, sjokolade m.m.

Skrevet

Og ikke legg deg ned, men det visste du kanskje? Bruk masse puter slik at du sover halvsittende, da slipper du så mange oppvåkninger på grunn av det.

Skrevet

takk for tips og sympati=)

holder meg unna sterk mat og sånn ja...og melk er en av gravid-dillene mine,så det drikker jeg dagen lang:P har ikke noen apotek-ting nei, så får kanskje ta turen ned i morgen:P

det med puter får jeg prøve i natt, så kanskje jeg får sove....sover til vanlig uten puter, så håper det hjelper=)

Skrevet

Helt normalt!! Jeg spiste masse Love Hearts, og det hjalp meg utrolig godt:)

Skrevet

sorry, men hvis lovehearts hjalp deg bra så har du nok ikke vært veldig plaget med halsbrann:-)

Skrevet

to titralac tabeletter gjør susen :D har vært extremt plaget de siste 4 ukene å tar to titralac ¨når jeg legger meg å hvis jeg våkner på natta.

Skrevet

Det er faktisk HELT sant, og jeg vet om flere som det har hjulpet på!! Jeg hadde masse halsbrann!

Skrevet

joda, lovehearts hjalp meg også på nivå 1 av 10 hvis man kan si det sånn...

Skrevet

Jeg hadde sterk halsbrann i store deler av vangerskapet. Mandler ble min redning. Spiste en neve to ganger om dagen, og fikk jeg det om natten så hadde jeg en skål ved siden av senga. Noen mandler så var halsbrannen nesten borte igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...